ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-50-55

Ключові слова:

емоційний інтелект, професійна компетентність, науково-педагогічні працівники, вищий військовий навчальний заклад, стресостійкість, ефективна комунікація

Анотація

 

Визначено роль емоційного інтелекту в контексті професійної діяльності науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів України. Встановлено, що емоційний інтелект є важливою складовою професійної компетентності науково-педагогічних працівників ВВНЗ. Викладачі з високим рівнем розвиненості емоційного інтелекту вміють ефективно взаємодіяти з іншими людьми, мотивувати себе та інших, а також конструктивно розв’язувати конфлікти, справлятися зі стресом. Це робить їх більш ефективними педагогами, науковцями та керівниками.

Біографія автора

  • Світлана МАМЧУР, Воєнна Академія імені Євгенфя Березнка

    старша наукова співробітниця

Завантаження

Опубліковано

08.07.2024

Як цитувати

ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 50-55. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-50-55