ПРОМОЦІЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ: ЄВРОПЕЙСЬКІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-156-162Ключові слова:
промоція; імідж; вища освіта; академічна мобільність; освітні програми; інтер-націоналізація; ПольщаАнотація
У статті проаналізовано особливості промоції освітніх послуг закладами вищої освіти Польщі. Розглянуто низку видів промоції, зокрема академічної мобільності, що впливають на популяризацію закладів вищої освіти на міжнародному ринку. Підкреслено важливість формування освітніх програм для іноземних студентів англійської мовою.
Доведено важливість міжнародного співробітництва між закладами вищої освіти європейських країн. Зокрема, досліджено специфіку долучення польських університетів до програми «Erasmus+», що надає можливість навчатися, проходити стажування чи викладати в іншій країні.
Розкрито особливу роль «Польсько-української співпраці представницьких організацій ректорів задля вдосконалення діяльності закладів вищої освіти». Представлені ключові аспекти «Національного агентства академічних обмінів», що сприяє інтернаціоналізації польських університетів.
Встановлено, що важливим елементом діяльності агенції є підтримка поширення результатів досліджень на міжнародному рівні, для того, щоб робота мала шанс зробити внесок у світовий науковий прогрес.
Підкреслено важливість формування позитивного іміджу ЗВО. Досліджені основні переваги навчання в Польщі. Розглянуто роль цифрових медіа та інтернет-маркетингу у промоції польських університетів.
Доведено, що в епоху глобалізації університети повинні адаптувати свою промоційну стратегію до нових реалій, щоб охопити ринок абітурієнтів і бути привабливішим за конкурентів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олексій МОЙСІЄНКО
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.