СПІВПРАЦЯ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНЕ ТА КОЛЕКТИВНЕ ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ В ПРОФЕСІЇ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-14-23

Ключові слова:

підготовка вчителів; співробітництво; кооперативне викладання та навчання; принцип «think-pair-share» (обміркуй-обговори-поділися); помірність; командна робота; соціальні навички; спільне планування; позитивна залежність; стосунки «рівний-рівному»; взаємовідносини рівного підпорядкування; коучингові стосунки; спілкування віч-на-віч; режим очікування; культура співробітництва; кооперативне викладання та навчання; індивідуальне розвивальне завдання; рефлексія

Анотація

У статті проблематизується навченість коопертивним формам роботи, а також нові кооперативні формати навчання і кооперативні форми перевірки знань в університетській програмі підготовки вчителів. Кооперативне навчання і кооперативне учіння визначається як позитивна взаємодія в малих студентських групах на прикладі спільної модерації, що є предметом розвідки та розглядається у контексті дослідження «Ko-Le3 – Кооперативне навчання і учіння у програмі підготовки учителів до викладання і навчання».

Якісний аналіз студентської взаємодії в ситуаціях навчання і учіння на семінарах оцінюється у дослідженні на основі студентських рефлексійних звітів. На прикладі семінару розкриваються виклики кооперативного навчання та кооперативних форматів іспитів у підготовці вчителів.

Біографія автора

  • Юлія КОЙНОВА-ЦЬОЛЬНЕР, Дрезденський технологічний університет

    кандидатка педагогічних наук, докторка філософії, викладачка катедри загальної дидактики та емпіричних педагогічних досліджень педагогічного факультету

Завантаження

Опубліковано

10.04.2024

Як цитувати

СПІВПРАЦЯ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНЕ ТА КОЛЕКТИВНЕ ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ В ПРОФЕСІЇ ВЧИТЕЛЯ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 1, 14-23. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-14-23