МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІБАЛЕТМЕЙСТРА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-162-168

Ключові слова:

професійно-педагогічна діяльність, хореографія, педагогіка хореографії, методи імпровізації, балетмейстер, розвиток танцівників

Анотація

Статтю присвячено актуальній темі імпровізації в професійно-педагогічній діяльності балетмейстра, зокрема її ролі як інструменту творчого розвитку в хореографії.

Описано різноманітні педагогічні підходи до імпровізації й різновиди, зокрема імпровізацію за темою, тілесну імпровізацію, імпровізацію з музикою та в просторі.

Досліджено, як балетмейстер може використовувати імпровізацію для створення нових хореографічних композицій, адаптації класичних традицій до сучасних вимог, а також для розвитку творчих здібностей танцівників.

Також розглядається значення імпровізації в контексті навчання майбутніх хореографів і роль балетмейстра у формуванні творчої особистості танцівника.

Висвітлено методи, які сприяють розкриттю потенціалу танцівників через імпровізацію, і важливість постійного розвитку цієї складової хореографії.

Біографії авторів

  • Вадим ТКАЧЕНКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    кандидат педагогічних наук, доцент, доцент катедри освітнього менеджменту, артменеджменту і соціальної роботи

  • Ірина МАСЛОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    викладачка катедри освітнього менеджменту, артменеджменту і соціальної роботи

  • Катерина НАШКОРОДОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    викладачка катедри освітнього менеджменту, артменеджменту і соціальної роботи

  • Анатолій РУБАН, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    викладач катедри освітнього менеджменту, артменеджменту і соціальної роботи

  • Олександр ЦВЯЧКА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    викладач катедри освітнього менеджменту, артменеджменту і соціальної роботи

Завантаження

Опубліковано

30.09.2025

Як цитувати

МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІБАЛЕТМЕЙСТРА. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 162-168. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-162-168