МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІБАЛЕТМЕЙСТРА
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-162-168Ключові слова:
професійно-педагогічна діяльність, хореографія, педагогіка хореографії, методи імпровізації, балетмейстер, розвиток танцівниківАнотація
Статтю присвячено актуальній темі імпровізації в професійно-педагогічній діяльності балетмейстра, зокрема її ролі як інструменту творчого розвитку в хореографії.
Описано різноманітні педагогічні підходи до імпровізації й різновиди, зокрема імпровізацію за темою, тілесну імпровізацію, імпровізацію з музикою та в просторі.
Досліджено, як балетмейстер може використовувати імпровізацію для створення нових хореографічних композицій, адаптації класичних традицій до сучасних вимог, а також для розвитку творчих здібностей танцівників.
Також розглядається значення імпровізації в контексті навчання майбутніх хореографів і роль балетмейстра у формуванні творчої особистості танцівника.
Висвітлено методи, які сприяють розкриттю потенціалу танцівників через імпровізацію, і важливість постійного розвитку цієї складової хореографії.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Вадим ТКАЧЕНКО, Ірина МАСЛОВА, Катерина НАШКОРОДОВА, Анатолій РУБАН, Олександр ЦВЯЧКА

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.