ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ: РОЛЬ СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ У МОВНИХ ПРОГРАМАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-59-65

Ключові слова:

словосполучення; комунікативна компетенція; англійська мова; навчання мов; швидкість мовлення; методика

Анотація

Анотація. Роль словосполучень в формуванні комунікативної компетенції у студентів мовних факультетів має вирішальне значення для ефективного вивчення другої мови. Опанування словниковим запасом, особливо з допомогою словосполучень, відіграє істотну роль у формуванні мовної компетенції, розширюючи можливості висловлювань студентів, збільшуючи швидкість їх промови і забезпечуючи більш точну комунікацію.

У той час як традиційне навчання мови часто фокусується на граматичній компетенції, останні теорії наголошують на важливості словникового запасу, особливо словосполучень та лексичних фрагментів у освоєнні іноземної мови. Вчені наголошують на значущості словосполучень у розвитку комунікативної компетенції, стверджуючи, що мову найкраще розуміти, як «граматикалізований словник». Ці вирази дозволяють учням краще розуміти мовні моделі і функціонують як ключові компоненти мови.

У пропонованій статті розглядається, як словосполучення сприяють формуванню лексичної, синтаксичної та прагматичної компетенцій. Зокрема, розглядаються методи навчання вербальним комбінаціям, включаючи контекстне навчання, інтерактивні завдання та порівняльний аналіз, які допомагають студентам розвивати більш природні та ефективні вміння спілкування.

Наголошується на необхідності інтеграції навчання лексичним поєднанням у сучасній методиці викладання мови, оскільки вони підвищують загальну комунікативну компетенцію та лінгвістичну здатність студентів.

Біографія автора

  • Жаля МЕХРАЛІЄВА, Азербайджанський університет мов

     

    кандидатка педагогических наук, старша викладачка катедри методики викладання іноземних мов

Завантаження

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ: РОЛЬ СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ У МОВНИХ ПРОГРАМАХ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 59-65. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-59-65