СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-54-59

Ключові слова:

дистанційне навчання; інтерактивний метод; комунікативний метод; комунікація; контроль; мотивація; інформативна картка; новітні технології; традиційний підхід; штучний інтелект

Анотація

У статті проаналізовано сучасні напрями в процесі викладання англійської мови в закладах вищої освіти.

Розглянуто питання щодо впровадження у навчальний процес новітніх і традиційних технологій.

Серед продуктивних підходів до навчання виокремлюється комунікативний та особистісно-орієнтований. Комунікація на практичних заняттях допомагає створити іншомовне середовище, формує у студентів практичні навички спілкування. Спрямованість на особистість комуніканта дозволяє врахувати його мовні особливості та рівень іншомовної компетентності. Наочність як інтерактивний принцип навчання сприяє зацікавленості у навчанні, підвищує ефективність засвоєння мовного матеріалу. Систематичне використання автентичних аудіо- та відеоматеріалів, мультимедіа, онлайн-платформ активізують самостійну роботу студентів, розширюють словниковий запас, розвивають творчі здібності, підвищують мотивацію до вивчення англійської мови.

Представлено результати практичного застосування інформативних карток, методів симуляції та case study. Ці методи допомагають розвивати навички спонтанного усного мовлення. Аналіз і творче опрацювання навчальних текстів закріплюють граматичні та лексичні навички майбутніх фахівців, сприяють комплексному формуванню навичок іншомовної компетенції. Використання онлайн-ресурсів помагає об’єктивно оцінити знання студентів, привчає їх до самоконтролю власних знань.

Виокремлено шляхи застосування комунікативного підходу до навчання, запропоновано засоби використання різних видів наочності.

Практично підтверджено високу продуктивність указаних методів при викладанні англійської мови.

Біографія автора

  • Катерина БАБЕНКО, Класичний приватний університет

    кандидатка педагогічних наук, доцентка катедри теорії та практики перекладу

Завантаження

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 54-59. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-54-59