ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ: ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-212-222Ключові слова:
інтерактивні методи, навчання математики, цифрові технології, адаптивне навчанняАнотація
У статті розглянуто питання впровадження інтерактивних методів у процес навчання математики. Проаналізовано сучасний досвід використання інтерактивних технологій у навчальному процесі, зокрема електронних ресурсів, гейміфікації, проєктного навчання та віртуальних лабораторій. Визначено основні виклики, з якими стикаються вчителі та студенти під час застосування таких методів, серед яких технологічні обмеження, недостатня підготовка педагогів та необхідність адаптації традиційних підходів. Апробовано ряд методів та технологій інтерактивного навчання математики, проаналізовано їх результативність.
The article examines the implementation of interactive methods in the process of teaching mathematics. It analyzes current practices in the use of interactive technologies in education, particularly electronic resources, gamification, project-based learning, and virtual laboratories. The main challenges faced by teachers and students when applying such methods are identified, including technological limitations, insufficient teacher training, and the need to adapt traditional approaches. A range of interactive teaching methods and technologies for mathematics has been tested, and their effectiveness has been analyzed.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Світлана БОДНАРУК, Юлія ВЕНГРИН, Руслана КОЛІСНИК

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.